Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ağustos '11

 
Kategori
Oyuncaklar
 

Özlediğim oyuncaklarım

Oyuncaklarım vardı benim tahtadan. Ve hiç sıkılmazdım onlardan.Oğluma bakıyorumda ne kısa ömrü var oyuncaklarının. Ve çabuk modası geçiveriyor hemen hepsinin. Ardı sıra sıralanıyor istemem, bu eski gibi sözcükler... Ve ben oyuncaklarımı özlüyorum. Tahtadan, çam kabuğundan hatta çamurdan olan oyuncaklarımı... Pille çalışmazdı onlar... Işıkları da yoktu...Ama ışıl ışıllardı. Garantiside yoktu hiçbirinin. Ama bozulmazlardı. Mutluydum ben onlarla. Ve yıllarca oynamıştım hepsiyle. Ve gözden çıkarmamıştım hiçbirini bir an olsa dahi. 

Oğluma bakıyorum ve bir iç çekiyorum derinden. Kanaat ve yetinme ne kadar önemli. Yenisini aramaktan ziyade eskisini korumak ne kadar da anlamlı...Ah oyuncaklarım özledim sizi vallahi... Bir daha gelir misiniz ki... 

 
Toplam blog
: 10
: 350
Kayıt tarihi
: 14.06.11
 
 

Balıkesir Üniversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi İlköğretim matematik Öğretmenliği bölümü 2003 m..