Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mart '09

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Özlediklerimiz

Çok heyecanlıyım ve seçim gününü iple çekiyorum. Ogün akşam yola çıkacağım, bu yolculuk için bir ay öncesinden biletimi aldım bile. Seçim olayı olmasa şimdilerde orada ağabeyimin yanındaydım. Oyumuda kullanmadan gidemezdim çünkü, ortamın rahata kavuşması için bir oy bir oydur.

Memlekete gittiğimde akrabalarımı ve en önemlisi ANNE ve BABAmın mezarlarını da ziyaret edip, annemle dertleşeceğim. Bunu sabırsızlıkla bekliyorum. Onun beni duyacağını biliyorum, burdan onlara selamlarda götüreceğim.

Bu benim hissettiklerim öyle bir duygu ki anlatması çok zor. Bu son haftayı nasıl geçireceğim bilemiyorum. Allahtan hastane ve halletmem gereken çok işim var.

Hergün yeğenlrimle internet aracılığıyle yazışıyoruz, onlar benden heyecanlı gün sayıyorlar.

Bugün eksiklerimide tamamladım ve bavulumu hazırladım. Daha üç gün var ama olsun son gün oyumu kullandıktan sonra eksiklerim varmı? diye son kez bir kontrol ederim tamam. Çok heyecanlı bir şekilde son üç güne geldim. Biraz atak başlangıcı geçirmekteyim ama onuda hafif atlatacağıma inanıyorum, huzurumu kaçıranlar, sinirimi bozanlar da olmasa.

Nadir beyin yeni eşi tarafından arandığım ve huzursuz edildiğim için böyle konuştum. Ama haksızda değilim sanırım. Ben onun mutlu ve huzurlu olmasından başka birşey istemedim. Telefon bile etmedim, o ararsa konuştum aramazsa konuşmadım. Hiçbir olay çıkarmadan boşandım ve benden ne istedi eşi anlamadım. Neyse ben bunuda atlatırım, İNADINA YAŞAMAK varya.

Tamda hazırlanma sırası bu olay sinirimi hoplattı ama ben yinede heyecanımı kaybetmeyeceğim.

Ağabeyime, yeğenlerime kavuşmanın heyecanını bozmayacağım. Oraya gidince nasılsa? dertlerimi anlatmaya annemin mezarına gideceğim. Onu çok özledim. Annem, biliyorum ki, geleceğimi anladın ve benim ziyaretimi bekliyorsun. Az kaldı annem benim. Belki bu şekilde annemle konuşmam sizlere komik geliyordur ama ben onun beni duyduğuna inanıyorum.

Çok az kaldı hazırım ve gidiyorum, kızlarda İzmir'den gelecek, işte yaşamın güzel yanları.

TOZ PEMBE GÜNLERE ULAŞMAK UMUDUYLA. Hele de seçimlerden sonra herşey istediğimiz gibi olursa daha ne isteriz.

3NF

 
Toplam blog
: 40
: 762
Kayıt tarihi
: 05.01.09
 
 

1960 doğumlu, ilkokulu Zühtüpaşa İlkokulu'nda bitirmiş, orta öğremimini Çamlıca Kız Lisesi'nde alt..