Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ağustos '10

 
Kategori
Anılar
 

Özledim..

Özledim..
 

Özledim Anneanne,

Gözlüklerini çıkardığında, kısık gözlerle bakışını özledim,

Saçlarını iki yandan örüp, saç filesinin içinde toplamanı izlemeyi özledim,

Kızdığında bir iç çekip, başını sağa çevirip somurtup oturmanı özledim,

Tarlada işçi, dükkanda esnaf, evde ev kadını olabilme başarını özledim,

Günlük kıyafetlerini çıkarıp döpiyesini giyip, ipek eşarbını takıp hanımefendi olabilmeni özledim,

Bayram öncesi torunların için aldığın mendilleri itina ile katlamanı özledim,

Bayramda misafir için sakladığın çikolataları köşe bucak aramayı özledim,

Nadiren açtığın çeyiz sandığında acaba içinde ne var diye meraklı gözlerle bakmayı özledim,

Bosna’dan gelen misafirlerle boşnakça yaptığın sohbetlerde hiç bir şey anlamadan senin kadar eğlenebilmeyi özledim,

Kışın mutfakta, yazın balkonda yakılan kuzine sobada pişen yemekleri özledim,

Kış için salça, turşu, tarhana, reçel hazırlıklarına yardım etmeyi özledim,

Her köşesinde anı kokan eşyalar bulunduran evinin dolaplarını sen yokken karıştırmayı özledim,

Kardeşlerinle yaptığın dedikodulara kulak kabartmayı özledim,

Dedemle akşam yemeğinde yaptığınız çekişmelerinizi özledim,

Dedemden gizli yaptıklarına suç ortağı olmayı özledim,

Hayata dair nasihatlarını dinlemeyi özledim,

Gençliğine ait anıları dinlemeyi özledim,

Çiçeklerine, torunların gibi bakmanı özledim,

Torunlarına, çiçek gibi bakmanı özledim,

Yüzünü özledim, sesini özledim, seni özledim..

 
Toplam blog
: 17
: 887
Kayıt tarihi
: 03.08.10
 
 

Düşüncelerin, yaşananların uçup gitmesine izin vermemek için yazmak istiyorum. Yazdıklarımı paylaşma..