Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '08

 
Kategori
Dostluk
 

Özledim!

Özledim!
 

Giden ilham geri gelmiyor sanırım. Yazmaktan bihaber olduğum bu dönemde okumayı da bıraktım maalesef. Öyle uzun zaman olmuş ki kopalı, bir daha yakalanır mı kaçan ipin ucu, bilemiyorum. Ancak bildiğim bir şey var ki, blog dostlarımı çok özledim.

Bir zamanlar kenetlenmiş bir orduyduk adeta. Benim yokluğumda da öyle misiniz bilemiyorum; dedim ya bihaberim herşeyden. Birbirine sevgiyle bağlı bir aileydik. Editörlerimizden tutun da en yeni üyemize kadar. Birbirimizin yazılarını merakla beklerdik. Hiç birimizin arasında husumetin izi yoktu, birbirimizle çekişmezdik. Aksine her birimiz diğerimizi yukarı taşımak için uğraşırdık. Kimi zaman bu, yeni gelenler tarafından eski - yeni gruplaşması olarak adlandırılsa da bizim niyetimiz farklıydı, kapılarımız her yeni gelene açıktı.

İlk buluşmamızın yapılacağı dönemi hatırlıyorum da... Her birimizde inanılmaz bir heyecan vardı. Birbirimizi görecektik aylar sonra, sarılacaktık sımsıkı. Günlerce hazırlık yaptık, sevincimiz fışkırdı yazılarımızdan. Günü geldi ve buluştuk nihayet. O ne muhteşem bir geceydi...

O geceden sonra başka buluşmalar da oldu ve ben iştirak edemedim çoğuna. Şimdilerde bu aile ne alemde, onu da bilmiyorum açıkçası. Ama umarım aranızdaki sevgi en az bıraktığım gibidir.

Bir çiçek bahçem vardı benim; her biriniz içinde yeşeren birer çiçek... Bakımsızlığa mahkum ettiğim çiçeklerim ne alemde acaba, hiç bilemiyorum. :(

Bunları neden yazıyorum bilmiyorum ama bildiğim tek şey, ben sizi özledim. Hem de çok özledim. Tek tek isim vermeme gerek yok, biliyorum. Tarafımdan özlenenler kendilerini biliyor. Blog dostlarım, blog kardeşlerim, editörlerim, okuyanlarım, okuduklarım; AİLEM!

Sizi gerçekten çok özledim!
 
Toplam blog
: 132
: 2482
Kayıt tarihi
: 24.09.06
 
 

Dünyayı, yaşamayı ama adam gibi yaşamayı, arkadaşlığı, dostluğu ve en önemlisi çocuğumu, müziğimi..