Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
 

Özledim babam seni

Özledim babam seni
 

gözyaşımda saklısın babam


Sıcaklığını tenimde hisserken ellerinin,

Kokunu solurken için için ciğerlerime,

Başındak, kasketinle, sırtındaki, gocuğunla,

Ve aradan geçen 17 yılda aklımda kalan sliuetinle

Özledim babam seni,


Ve geçen hergün biraz daha istiyor kalbim seni yanında

Ve sana anlatmak istiyor gözlerim, gördüğüm güzellikleri

Paylaşmak istiyor yaşadığ acıları kalbim,

Sarılmak istiyor, doyasıya, bırakmamacasına,

Geçen 17 yıla inat, bin yıl böle sarılıp kalmak sana

Sıkı sıkı, sarılmak seninle hayata,

Özledi seni bu haylaz kızın babam


Yaramaz mıydım çocukken, oynar mıydın benimle,

Anlattın mı bana hiç masal, tuttun mu ellerimi,

Aldın mı hiç balon, bebek, çukulata,

Ve baktın mı gözlerime okyanus misali,


Ve hatırlayamasamda sana dair içimde ne varsa,

Şu an istediğim tek şey sensin babacığım

Sarıl şu asi kızına, sarıl şu 17 yıl görmediğin kızına,

Öp doya doya, kokla kızının kokusunu,

Bebek olarak kaldım hep içimde, hep senin için

Hep seninle kavuşmaları hayal ettim,

Ve ben seni ÇOK ÖZLEDİM……

24.01.2009

 
Toplam blog
: 15
: 799
Kayıt tarihi
: 02.07.08
 
 

Akdeniz yemeklerini seviyorum, karikatür dergilerini okumayı, hayatın içindeki yaşamın bize yaptı..