Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Özledim be seni...

Özledim be seni...
 

bir kuş ol, kon yüreğimin ucuna.


Yakar mısın gemileri özlemle?
Anlıyor mu yüreğin gelgitleri?
Bildiğim tek şüphe;
Senin gelebilmendi.
Gelecek misin bu taraflara?
Özledim be seni...

Anlamıyorsunuz.
İkinizde HASRET olmuşsunuz.
Kim olacak?
Yüreğin ve sen...
Ah bir gelsen,
Özledim be seni...


İsli bir veda akşamı gittiğinde,
Kendimi gemilerde buldum.
Boş ve sürüklenmiş...
Kaptanını yitirmiş ve batık...
Offf! Gel artık!
Özledim be seni...


Bir kuş ol! Kon yüreğimin ucuna...

Gökhan Cenker

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..