Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mayıs '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Özledim desem duyulur mi sesim?

Özledim desem duyulur mi sesim?
 

Özledim...

Hiç hesapta yokken tanışmaları özledim...

Şarkılardan anlam çıkarmayı özledim...

Kavuşma hayallerinin umutla beslenişini özledim...

" Korkmam artık, sen varsın" diyebilmeyi özledim...

Coşkulu aşk yazıları yazmayı özledim...

Ellerimin terlemesini özledim, yüzüme ateş basmasını...

Engelleyemediğim aptal gülüşlerimi özledim...

Konuşmasa da oracıkta durduğu günleri özledim...

"Ayrılmam istersen hiç yanından
Çağırsan gelirim çok uzaklardan" diyebilme ihtimalini özledim...

Bir sonraki cümlede kendimi aramayı özledim...

Ve o cümlede kendimi bulmayı...

Yalnızlığımla dalga geçtiğim, onu aşağıladığım günleri özledim...

Umutlu şarkılar yazmayı özledim...

En değerli olmayı özledim...

Aşk!

Sularında yüzmeyi çok ama çok özledim!

Denizinde boğulmaya hala razı olmak iyi bir şey mi?

 
Toplam blog
: 132
: 2482
Kayıt tarihi
: 24.09.06
 
 

Dünyayı, yaşamayı ama adam gibi yaşamayı, arkadaşlığı, dostluğu ve en önemlisi çocuğumu, müziğimi..