Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ocak '08

 
Kategori
Şiir
 

Özledim işte....

Özledim işte....
 

özgür olmayı,özledim.


Neden bilmiyorum, hep seni düşünüyorum???
Kendimle savaşıyorum, at aklından diyorum.
Aklım duygularıma söz geçiremiyor.
Senden başka, hiç kimse, hiç bir şey, senin boşluğunu dolduramıyor.
Ben ve kimse beni anlamıyor.
İşte....
Akıllı ol, sözlerine , hareketlerine dikkat et.
Sorumluluklarını yerine getir.
Kontrolünü kaybetme.
Yazılarına devam et.
Yazıların sadece senin duygu ve düşüncelerin, bizim için de ne anlanı var diyorlar.
Diyorlar, diyorlar.............diyorlar.
OF!!!
Ne çok şey diyorlar.
Sana geldim yine, sustur beni LÜTFEN......

 
Toplam blog
: 24
: 428
Kayıt tarihi
: 27.01.08
 
 

41 yaşındayım. Evliyim, 2 kızım var. Ev hanımıyım. Resim, müzik, moda hobilerim arasında. Eşimi, çoc..