Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '13

 
Kategori
Şiir
 

Özledim ölümüne özlüyorum seni

Özledim seni,

Ölümüne seni özledim.

* Öyle özlemişim ki,

Sarılıp kokunu tadmak istiyorum,

Sarılıp hiç bırakmak istemiyorum,

Sarılıp dudaklarından öpüşmek istiyorum.

İstiyorum senden seni, kendim için.

Özledim özledim işte,

Özledim çok çok seni,

Özledim ölümüne özlüyorum seni,

İçimi ısıtıyorsun hep seninle beraber olduğumda,

Özledim, seviyorum.

* Yüreğim rahatlıyor hep yanımda olduğunda,

Yokluğun perişan ediyor beni yokluğunda,

Çok özlüyorum seni,

Çok hasretim,

Özledim ölümüne özlüyorum seni.

* Hep yanımda olman için yalvarıyorum sana,

Sabahları uyandığımda,

Seni okşayarak uyanmak istiyorum.

Seninle kucaklaşa, sarmaş dolaş sohbet etmeyi istiyorum.

Seninle geceleri yağmurlarda kucak kucağa yürümek istiyorum parklarda.

Özlüyorum işte bu dakikaları,

Özlüyorum işte bu anları,

Hem özlüyorum, hem çok hasretim sana.

Özledim ölümüne özlüyorum seni.

* Başka birine beni ezdirmezsin; biliyorum seni.

Biliyorum sen benim koruyucu, savunucu meleğimsin.

Sen bana kıymazsın biliyorum.

Sen bensiz ben olmadan, sende yaşayamazsın; biliyorum.

* İliklerime kadar işlemiş sana olan sevdam,

Sana olan aşkım,

Sana olan özlem,

Sana olan hiç bitmeyecek, bitmeyen hasretim.

Tüm kişiliğimle, tüm vücudumla, tüm benliğimle senleyim; sendeyim.

Olamıyorum işte sen olmadan,

Özlüyorum işte seni,

Seviyorum Vallahi seni,

Çok çok özledim ölümüne özlüyorum seni.

* Sözlerle anlatmaya, yazmaya,

Yetmez seni ne kadar çok sevdiğimi,

Yetmez seni ne kadar çok özlediğimi,

Seni çok dünyadanda büyük özleyişimi, özledim seviyorum.

Çünkü çok çok özlüyorum,

Özledim ölümüne özlüyorum seni

Söz / Şiir : TACETTİN SARAÇ NACO

Tüm telif haklar ` TACETTİN SARAÇ NACO `ya aittir.

twitter.com/tacettinsarac

 

 

 
Toplam blog
: 64
: 752
Kayıt tarihi
: 27.01.13
 
 

Ben kimim ? Müzik Yapımcısı-Prodüktör. İstanbul Unkapanı Plakçılar Çarşısında-Müzik camiasında ve..