Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Murat GÜLCEK - Yakamoz35

http://blog.milliyet.com.tr/gulcek

03 Kasım '08

 
Kategori
Özel Günler
 

Özledim seni baba

Özledim seni baba
 

Selahattin GÜLCEK


Yine güneşin batma saati.

Kiminin umutları , kiminin sevdalarıyla beraber.

Yine yalnızlığa selam saati.

Kaybolmuş sevgiler, çaresiz hüzünlerle beraber.


Sensiz gecelerde , yıldızlar dostyalnızlığıma...

Yine körfez sakin,

Yine deniz durgun,

Yine güneş batıyor

Ve yine ben sensizim...


Ne kadar güzeldi seninle beraber olmak.

Şimdi ise yalnızım,

Ellerim başımın arasında, seni düşünüyorum...


Benden çok uzakta olsan da,

Sana sarılıp dokunamasam da,

Sana sesimi duyuramasam da,

Kalbimizin bir olduğunu ve seninde beni,

Ben kadar özlediğini biliyorum...


Sen hasretimsin.

Kaderimsin.

Yaşayamadığım günlerimsin...

Sevgisine doyamadığım, kahverengi gözlümsün...


Yorgunum özlemekten hayalini.

Akşamın matem rengine büründüğü saatte.

Gökyüzündeki kandiller tek tek yanmaya başladığında.

İçimde sessiz bir çığlık.

Özlemeyi özledim...Özlemeye değer ne kaldıysa...


Yüreğim umulmayan yaralarla baş edemezken.

Bir tatlı gülüşünü özledi gözlerim.

Şimdi sen hangi alemde

Hangi düşlerde isen gel

Çünkü gülüşünü çok özledim BABA...


03.11.2002 yılında aramızdan ayrılansevgili babamın anısına...

Onu hasretle anıyoruz...

 
Toplam blog
: 150
: 1014
Kayıt tarihi
: 25.04.07
 
 

İzmirliyim;Şehrimi ve ülkemi seviyorum.Yaşamayı seviyorum. Eğlenmeyi, eğlendirmeyi seviyorum..