Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '10

 
Kategori
Şiir
 

Özledim seni sende ararken sevdayı

Özledim seni sende ararken sevdayı
 

ÖZLEDİM SENİ SENDE ARARKEN SEVDAYI...


Özledim nefes alıp verebilmeyi
Bu canda can tadıp seni yaşar gibi sevgilim
Yüreği hasret kokan güller gibi
Ben sana susadım kurak çöldeyim.....

Aşığınınken aşığına yüz çevirme
Sensizliğin eşiğinde haps olan gönlüme karanlık düşürme
Ben sende boğulurken sen nerdesin sevdam
Yar gibi yaran gibi düşlerimin tazeliğinde....

Buran buran aşk kokan yüreğimde
Caddeler ıssız, buz tutarken benliğim
Kendime sarıldım sensizliğin içinde
Sağ kolumdan alırken sol yanıma dua dua nakışladım sevgilim...

Her hayalin peşinde sürüklenirken senin izinde
Çokmu görüldüm ay yıldızlı ayazın içinde
Sevmeye yüz tuttum seninle sevilmeye
Kulağımdan gelen fısıltılar eşliğinde....

Her safhamı senle donattım sevgimle
Söyle seviyorum, sende seviyormusun böyle her halde...
Özlüyorum seni sende ararken, sen nerdesin böle sevgili...!!!

hacer teke

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..