Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '13

 
Kategori
Şiir
 

Özledim seni

Özledim seni
 

Özlemin buruk bir tadı var.Hele seni özlemenin bir kokusu var, bütün çiçeklere değişmem. Seni bunca özlemesem,bunca sevmezdim ki!


Nasıl özletiyor bu yağmurlar seni,

Nefesimizden buğulanan camlar,

Ağustos sıcağı gibiydi ellerin.

Sallanıp cama değmişti zeytin ağacı.

Bir deli rüzgar gibi sana savrulmuştum

Beyaz yağan bir öğleye karşı.

 

Nasıl özletiyor bu sisli havalar seni,

Ayışığı sonatından geçerdi geceler,

 Ateş olup yakardı dudaklarımı öpüşlerin.

 Aşkın sarmıştı da dört bir yanımı,

Çiçek açıp iklimine vurulmuştum

Göğsünde yattığım o sabaha karşı. 

 
Toplam blog
: 76
: 634
Kayıt tarihi
: 08.04.10
 
 

Yemek seçmem, kızartmayla köfteyi tokken bile yerim. Çaysız ölürüm; migrenim tutar. Ya çoktur bir..