Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ağustos '07

 
Kategori
Blog
 

Özledim ve geri döndüm

Özledim ve geri döndüm
 

Her insanın hayatında böyle dönemler vardır. Bazen sesli, bazen sessiz yaşarız. Benimkisi de sessiz oldu. Sadece MB dostlarım bildi. Başkaları ne duydu, ne de anladı.

Size de oldumu? Böylesi , Gitmeler yada kaçmalar.

Dönmek yada kavuşmalar.

Ben bazen bir duygusal yumak olurum. Karışır dolaşırım. Benim karışıp, dolaştığım duygular, bir başkası için saçma bile olabilir.

Ama, ah işte ben böyleyim.

Bu zamanlarımda bağımsız olmak, sabırsız ve inatçı olmak da vardır.

MB den gidişimde böyle anlara rastladı.

1-Yazılarıma gelen bir iki eleştirinin dozu kaçtı.İncinmelerim arttı. Karşılıklı yazışmalar ve inatlaşmalar beni bunalttı. Gereksiz ve itici bir ortam oluştu. Bunaldım. (Beğenmezsen okumazsın, yorumunu yazar ama biraz da kibar olursun.Olmalısın.)

(Tabi ki bunlardan kimsenin haberi olmadı. Ben onun mesajlarını sildim. Baktım , o da benimkileri silmiş.

2-Bazı arkadaşlarımız da aldığım yorumlarda adreslerini bıraktılar. Sildim, tesekkur ettim, cevapsız bıraktım. Anlamadılar. Oysa seviyeli, ve dikkatli yazmaya gayret ediyorum. (Gerekli olursa tel.de adresini de bırakılabilir , bunlar böylesi değildi.)

Bazen içimizdeki ve dışımızdaki evrende aynı ikilemler olmaya başlar. Biri düzgün olsa dengeleyip , gülüp geçersiniz. Benimkide öyle oldu. Veda ederken , en özgür olduğum noktama kapılarımı sıkıca kapamadım.

Bir yürekten sıyrıldığım, bir kafesi araladığım yere, bir yolcuyu uğurladığım özgürlüğüme geri geldim. Kalbimi unuttuğum buralara , kalbime hatta kendi limanıma döndüm diyelim.

Herkese sevgilerimi iletiyorum.Buraları Özlemişim

 
Toplam blog
: 141
: 1767
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Önce anneyim, sonra eş, abla ve annemin kızıyım. Elbette yazmayı ve okumayı seven biriyim. Emekliliğ..