Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

Özledim

susuzluğumda gelmesini beklediğim bir damla yağmur kadar

bekledim aylarca mutluluğu, buldum yıldızlarda

ulaşamam dediğim yere ulaştım

olamam dediğim yerdeyim...

sevemem dediğim kadar çok seviyorum, inanılamayacak kadar aşık....

keşke seninle olsam, mutlu, hayalperest...

ve seninle olsam bir o kadar gerçek

hayatı soyut yaşasam, soyutluğu tatsam

onu koklasam, görsem, dokunsam.

hayat bana her vurduğunda sana dönsem, baksam ışıl ışıl

dünyayı bulsam kalbinde... maviliğini mutlululuğun

huzurun yeşilinde yaşasam seninle,

yanımızda minik minik mutluluk sebeplerimizle

bir de kırmızı bir ağacımız olsa,

küçük bir sohbetimiz

çok olmasa kelimelerimiz, delü aşkımızdan yer çalmasalar

ışıl ışıl maviliğimle cevap versem sana

sen de sarıp sarmalayan sıcak gülümsemenle....


Mart 2007

 
Toplam blog
: 41
: 542
Kayıt tarihi
: 30.03.08
 
 

Müzisyenim. Gebze'de TEV İnanç Türkeş Lisesi'nde okuyorum. Arada bir bir şeyler yazmak hoşuma gidiyo..