Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Özledim

Özledim
 

Yaşadığım özlem, huzur arayışım mı acaba...


Özledim

Hani yağmur düşer ya toprağa…
O kokuyu özledim…
Toprağın suya hasreti gibi
Yağmurda ıslanmayı özledim…

Suya özlemim artıkça,
Toprağın suya doygunluğunu özledim.
Karanlık bastırdığında
Kuşların sığındığı yuvayı özledim.

Sözler tıkandığında boğazıma
Bülbül olup şakımayı özledim.
Duygularım sığmadığında gönlüme
Tenimin ürpermesini özledim.

Aklıma düşende ayrılığın acısı…
Kavuşmanın sevincini özledim.
Canımı yaktığında hasretin
Gözyaşının ılıklığını özledim…

Korkular sardığında benliğimi
Üzüntüler kapladığında gönlümü
Hüzün besteleri dolandığında dilime....
Mutluluğu… sevinci… korkusuzluğu özledim…

 
Toplam blog
: 193
: 1045
Kayıt tarihi
: 01.08.07
 
 

Bilecik doğumluyum. Emekli Eğitimciyim. Ankara'da ve yazları Kuşadası'nda yaşıyorum Günlük uğraşl..