Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ocak '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Özledim

Yağmur çiseliyor, yanımdan insanlar hızlı hızlı yürüyorlar. Ana yoldan sapınca bir sessizliğin içine düştüm sanki.  

Tek tük arabaların , bazen de çalıların arasında otlayan bir kaç hayvan. Yaz aylarında özellikle hafta sonları ne kalabalık olur . Denize gidemeyenler hele olta balıkçılğına meraklı olanlarla dolup taşar. Yer bulamazsın oturmaya , mangal kokuları birbirine karışır.  

Tepeden bakıyorum bütün baraj sanki bana selam veriyor. İşte oturduğumuz o ağacın altı. Karşıda olta attığımız koy . Ne çok eğlenirdik, oltayı salladı mı ?Balıklar oltayı salladı mı çığlıklar atar , oltayı çekmeye çalışırdık. Hop...... Bir...... Bir daha  

- Parmaklarımz misinalarda arkadan bir ses !  

- Derya kuzuları bunlar .....  

Şimdi o günler gelse yine oltalar elimizde , piknik sepetleri dolu, o ağacın altında biraz kestirsem, uyansam uyanınca açıksam , .......  

Küçük tüpün üstünde mis gibi kokan çay . Balıklar cızır ... cızır..... Börekler . dolmalar . Şöyle bir tepeden baktımda nerede o insanlar. Nerede o kahkahalar? Çocuklar çığlık çığlığa bağırır. Sesler tüm ovayı kaplardı.  

İyiki kış .....  

O yüzden sessiz ....  

O yüzden durgun sular ...  

Ne keyif ne keder !!!!  

Şimdiden baharı özledim !!!!  

 

12.01.2011 Gülseren Akdaş  

( Bafra Altın Kaya barajı)  

 

 

 
Toplam blog
: 140
: 595
Kayıt tarihi
: 31.08.10
 
 

18.03.1950 yılında Samsun'un Bafra ilçesinde dünyaya gelmiş. Altı çocuklu bir işçi ailesinin üçün..