Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Aralık '13

 
Kategori
Deneme
 

Özledim...

Özledim...
 

Yazmak kolay da asıl zor olan kendi duygularının tercümanı olmak...

Yazarsın, yazarsın da tam anlatamazsın yine de tüm içinden geçenleri. Eksik kalır bir kaç cümlen, tamamlayamazsın bir türlü...

Gevezenin, patavatsızın tekiydim önceden. Sonra bir şey oldu ve ben eskisi gibi olamadım bir daha. Donup kaldım da anlatamadım derdimi. Dilinin kemiği olmayan ben, bir baktım ki kaskatı kesilmiş işlemiyor dilim...

Halı altına süpürmelerim meşhurdur benim, yok edemem durur içimde ama yokmuş gibi davranırım hep.

Yoruldum..

Kendimden,

Etrafımdan,

Nefes nefese yaşamaktan...

Güvenmeyi özledim,

Sorgusuz, sualsiz...

Kendimi güvende hissetmeyi özledim..

Korkusuzca evde yalnız kalmalarımı,

Gecenin bir yarısı tek başıma dışarı çıkmalarımı...

İçimden geldiği gibi yaşamayı özledim ben;

Hoplaya zıplaya yürümelerimi,

Bağıra bağıra şarkı söylemeyi,

Ufacık şeyde gözlerimin dolup ta yaşların yağmur olmasını...

Kendimi özledim ben...

Kendim olmayı...

 
Toplam blog
: 143
: 352
Kayıt tarihi
: 18.03.11
 
 

1992 yılında Giresun'da doğdum. İlk ve orta öğrenimimi Giresun'da tamamladım. Sağlık meslek lises..