Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ekim '14

 
Kategori
Şiir
 

Özledim

Özledim
 

Özledim

Çorak şehrin sokaklarını

Yığın yığın dağılmış nefesleri

Göz göze gelip aradaki kaçamakları

İçinde giyinen umudun kıyılarını

Kalbinde işlenen duygularını

Olamadığın halde olacağın hayatı

Çarpık düşlerin içinde yalnızlığı

Avazın çıktığı kadar seni seviyorum diye haykırmayı

Dokunamadığım halde  duymayı

Göremediğim zamanda hissetmeyi

Bir gece değil sonsuz hecede olmayı

Yalan savruk düşlerle değil

Hakikat olan sözlerinde ölmeyi

Sana sarılışım ebediyetim olsun demeyi

Sırılsıklam toprağın bağrında yaşamayı

Gelinliğim olan kefenimi

Başımda ayet ayet okunan aşkları

Sessiz sedasız damlayan gözyaşlarını

Yalnızlığa yar olan sonsuzluğu özledim.

 

 

 

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..