Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ağustos '15

 
Kategori
Deneme
 

Özledim

Özledim
 

Bu gün Ağustos ayının ilk günü..
 
Ama ben cır cır böceklerini özledim, çıkardıkları o müthiş sesleri özledim.
 
Yerimi, yurdumu, doğduğum o evi, elektrikler kesilince evimizin damında yere serdiğimiz kilimin üstüne yatıp, bir yandan cır cır böceklerinin sesleri eşliğinde, o içinde kaybolduğum kocaman gökyüzündeki binlerce yıldızı seyretmeyi özledim.
 
Akşam üstleri evimizin tam karşısındaki dağların, havanın durumuna göre değişebilen rengini özledim. Güneş batarken seyretmeyi, batışının ihtişamındaki o güzellikte, bütün renkleri görebilmeyi özledim..
 
Ben çocukluğumu özledim, oynadığımız oyunları ağaçların tepesinde bir o dala bir bu dala çıkmayı özledim..
 
Evimizin önündeki harman yerindeki patika yolda, o incecik pudra tozu misali tozda yalın ayak koşmayı özledim..
 
Köyümüzün orta göbeğindeki kocaman kavak ağaçlarına bayramlarda kurulan salıncakları özledim... Havasını özledim, suyunu özledim, kokusunu özledim, köyümdeki her şeyi özledim, o kadar çok şey yazabilirim ki buraya yazdıkça duygulanıyorum, en çok da annemi özledim babamı özledim..
 
Toplam blog
: 42
: 1010
Kayıt tarihi
: 04.03.15
 
 

Kimi susar, kimi çok konuşur, kimileri de yazar... Yazan olmayı, sevincimi, öfkemi, kavgamı, üzün..