Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '16

 
Kategori
Şiir
 

Özledim

Özledim
 

Özledim! Hiç yaşamadan seni


Özledim!
Hiç yaşamadan seni
Göremeden gözlerindekini
Biliyor musun?
Ben seni sevdiğimde başım dimdikti!
Gökyüzünde bulutların üzerindeydim
Gözlerim güneşinle ısınıyordu
Bilerek isteyerek, eğildim avuçlarına
Hiç gocunmadım aşkımdan
Aşktı; yalnızlığa diz çökmek, boyun eğmek
Ve gururla seni sevmekti.
Aydınlıklarımı sandığa kaldırdım, senin uğrunda
Karanlığımı gözlerin aydınlatıyordu
Hiç düşünmeden yürüyordum gözlerin de
Sana gelirken, kanatlandı umutlarım
hiçbir engel koymadım yollarına
Dönüş hesabım hiç olmasın senin yolunda
Düşünmedim, ya yol çıkmazsa senden bana son bulursam
Sensiz ve sensiz düşüncelerle kalırsam
Senli düşüncelerimle katledilirsem
Hayat sendin sensizlik olsa da
Ölüm belki kurtuluşumdu sensizlikten
Bir gün olurda sensizlik koyulursa
Dedim ki;  ben sensiz değilim aslında
Seni yansıtıyor sonsuzluğum

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..