Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Kasım '18

 
Kategori
Deneme
 

Özledimmm

Özledimmm
 

Bir ses var yüreğimde
Derinden sızı sızı
Bir gıcırtı var içimde
Bana karşı kapı kapı
Ah ahmak adam
Ah akılsız adam
Yüreksiz-cesaretsiz-yanılgılı
Kaybetmiş-Kaybolmuş-Yok olmuş

Dışarıdaki yağmur
Bu sene sanki
hiç yağmayacakmış gibi
Kupkuru bir sonbahar beride kaldı
Sessiz-sakin-hüzün dolu
Ah-Aah-Aahh

Tütsülü bir gelecek beklemek
Benim neyimeydi
O kadar gerçekken
Yine çerçöp oldu
Sokaklar leş gibi
Anlamsızlık içinde boğulan yüreğim gibi
Oysa-Ooysa-Ooysaa
Farklı olabilirdi
Her şey
Her ben

Bir kitabın ilk cümlesi gibi
Anafikri aşk ile başlamıştı
Yazgımız
Buluttan atlamıştım aşağıya
Çakılırcasına
Bir baktım sen elimden tutmuştun
Uçuyordum-uçuyorduk-uçmaya devam edecektik
Bir çeşit yüksek tepeden aşağıya baktığımızda
Başladığımız nokta çok geride kalmıştı
Ay-Aay-Aayyy

Yoksunn
Yok oldumm
Oldum-Olgunlaştım-Büyüdüm
Bir gönül için
Gönlümde kayboldum
Sisli-Puslu-Okyanus nemli
Belki de dışarıda kalmaktan
Çürüdümmm
Onsuz olmakkk
Uyumak-yaşamak-sevişmek
Ne mümkünnnn

Dün gece bir yerlerde
Bir şeyler içerken
Çok-Çook-Çooook
Çooooktan bile çok
Seni özledimmm

 

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..