Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mayıs '17

 
Kategori
Şiir
 

Özlediniz mi?

Özlediniz mi?
 

Yorgunkalemim


Siz hiç özlediniz mi?

Özlendiğiniz kadar.

Ben özledim.

Öyle bir özledim ki sesini ne zaman duysam,

Boğazım düğümlendi konuşamadım, konuşamadığı gibi.

Peki, ne kadar sevdiniz?

Zaman, zaman olumsuzluk da sesini duyamadığınız kadar mı?

Yoksa sesinin size ulaştığı ana kadar mı?

Ben her olumsuzluklara rağmen sevdim mesela!

Ya hasretiniz;

Her gece miydi hasretinizi yaşatan?

Yoksa günlerce başka yerde sesinden uzak kalması mıydı?

Benim geceydi mesela.

Her yeni güne onun varlığıyla uyanmak,

Ve onunla yaşamak gün içinde, olsa da yanınızda,

Olmasa da ‘’Onu Yaşamak’’

İşte ben böyle sevgimin için de hasretimle onu özledim…

 

Yorgun Kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..