Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Nisan '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Özlem Sen

Özlem Sen
 

Dün akşam yine özlem geldi içime... Gelmek hafif kalır cuk diye oturdu gönül köşeme... Dedim dur ne yapıyorsun? Özlemim geldim işte...

Özlem karşımda ben özlemin içinde... Her zaman dayanılır mı? Dayanılmaz dün akşam misafirim ol dedim gel otur(ma) gönül köşeme... Misafire de git denilmez ki... Yakışmaz gönül evimize...

Oysa çok ve dağınıktı toplayamamıştım bir türlü... Özlem geldi çeviremedim geri...

Dedim ki özleme biliyorsun gönül yorgunluğum var özlenmez aynı şiddetle... İzninle bende geleyim rüyalarına özlemle... Olmaz dedim bir de oraya gelirsen kaybedirim seni kalabalık benim özlem yeri...

Kaybettiğim bir bir özlemlerim gibi... Sanki en büyük özlemimişsin gibi... Artık bu özlemlerde bitti...

 
Toplam blog
: 227
: 543
Kayıt tarihi
: 16.01.08
 
 

Fazla söyleyecek bir şey yok herkes gibiyim. Artık... Bazı acılar faydalıdır. Önce üzer, sonra he..