Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
 

Özlem

Bir garip buruk bu gece

Boğuk mu ne hava

Galiba ıssızda bu sokaklar
Boş bu cadde
Sanki garip bir sis
Bir şeyler eksik
Gece karanlık olur ya
Sanki daha bir siyah bu gece

Uğuldayan bir rüzgar var
Kulaklarımda o garip cızıltı
Atamadığım bir şeyler var bu gece

Söz verip de unutamadığım

Hani artık bana göre değil ya

O eski salaklığın esintileri

Belki de salak olmayı özledim


Severdim ya öyle

Kayıtsız şartsız

Beni sevmeyeceğini bilirdim

Ama yine de sevmeye devam ederdim

O umutsuz vakıa halim

Ne bileyim

İşte belki de o hali özledim…

 
Toplam blog
: 10
: 434
Kayıt tarihi
: 14.11.07
 
 

İstanbul Üniversitesi Hititoloji Bölümü öğrencisiyim. Geleceğe dair parlak planlarım var. Şu an amat..