Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '15

 
Kategori
Doğal Hayat / Çevre
 

Özlem...

Ben kaptan kızıyım,

Sabaha karşı babamın arkasından  sürahi ile su dökerek, saat dört ya da beşlerde‘’ babacığım çabuk gel’’ naralarını atarak , mahalledekileride uyandırarak yolculamayı, pek iyi becerirdim.

Gemiden telsizle evi  aradığında, onunla herkesi iteleyerek telsizle konuşmayı pek heves ederdim.

Babam, Sefere  gittiğinde  o gelene kadar sevgimi biriktirir,

Ona anlatacaklarımı üst üste dizerdim hep.

Galiba özleme bu denli alışkın olmamın sebebi de bu. Şimdilerde özlemi özlemiyorum. Gereksiz görmemim sebebi bu .

 
Toplam blog
: 8
: 122
Kayıt tarihi
: 22.03.15
 
 

1973 İstanbul Doğumluyum. 14 Yaşında erkek annesiyim. Hayatın bana verdiği en güzel armağanlardan..