Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Temmuz '20

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

ÖZLEM

İyice yanlızlaşan dünyamızda pandeminin de etkisiyle daha da evimize çekildik daha da bireyselleştik.Kaybettiğimiz değerler daha da unutulurken akraba eş dost ilişkileri de rafa kaldırıldı.Zaten teknolojiyle haşır neşirdik cüzdanımızı kaybettiğimizde fark etmemiz ile telefonu evde unuttuğunuzu fark etmemizi karşılaştırmıyorum bile  herkes birbirinin nefesinden bile korkar oldu.Bunu kinaye anlamında da söyleyebilirim.Peki bundan sonra ne olacak değerlerimizi gittikçe yitirdiğimiz yanlızlaşan dünyalarımızda teknoloji girdabında çırpınırken sosyal değerlerimiz nereye gidecek bu güne kadar yaşlılarımızı bir gözümüz görürken şimdi dış dünyaya tamamen kapatttığımız gözlerimiz bize neler kaybettirecek?Eskiden sıradan saydığımız davranışlar arasında neyi özlüyorsunuz?Bunu düşünürken ilk aklıma gelen şu oldu.Ben ananeme sarılmayı özledim onunla doyumca muhabbet etmeyi babamla dama oynamayı annemle yemek yapmayı sarılırken korkmamayı özledim korkarak yaşamamayı …

 
Toplam blog
: 130
: 480
Kayıt tarihi
: 13.08.08
 
 

17 Haziran 1982 Manisa doğumluyum. Türkçe öğretmeniyim. İzmir'de yaşıyorum. Yazmak yaşamak benim ..