Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mart '22

 
Kategori
Şiir
 

ÖZLEM

ÖZLEM

 

Elveda Amerika!

Gidiyorum bu ülkeden,

İçimdeki özlem en büyük neden.

 

Vatanımın kekik kokan dağlarını,

Deli akan çaylarını,

Mor sümbüllü bağlarını özledim.

Sokaklarda simit satan,

Yalınayak başıkabak ağlayarak koşuşturan,

Çocukları özledim.

Kedisini köpeğini, ineğini ördeğini,

Seher vakti yanık öten,

Horozunu özledim.

Oğlanını kızını çiçeklenmiş yazını,

Yol kapatan kışını,

Baharını özledim.

Endişeli küskün haksızlığa kızgın,

İşsiz, aylak, gezgin,

İnsanını özledim.

Camilerden yükselen mübarek ezan sesini,

Gençlerin neşesini, evimin bahçesini,

Ekmeğini özledim.

Ailemi akrabalarımı dostlarımı arkadaşlarımı,

Onlarla geçen anılarımı,

Kara gözlü canlarımı,

Torunlarımı özledim.

Vatanım her yerden güzel,

Yiğitlik, mertlik elde ne gezer,

Konukseverliği, cesareti, insanlığı özel,

Şanlı vakur kahraman,

Milletimi özledim.

 

3 Nisan 1998 New York

 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..