Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Şubat '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Özlemek de aşk'a dair

Özlemek de aşk'a dair
 

http://www.milliyet.com.tr/content/galeri/yeni


Yalnız hissetmeye başlamıştım kendimi. Sevgilim uzaklarda kalmıştı. Özlemeye başlamıştım, koca gözleri ikide bir gelip kesiyordu önümü.

Bir hafta olmuştu İzmir’den ayrılalı. Kafamı toparlamam gerekiyordu, bir süre uzaklaşmam iyi gelecekti bana.

İlk günler iyi gelmişti de. Sonraları koca gözlerini arar oldum sevgilinin. Gün içerisinde birkaç kez aradım. Söyleyecek bir şeyim yoktu fakat sesini duymaya ihtiyacım vardı. Aradım, dışarıda olduğu için aradığımı, onu kıskanmış olduğumu düşünmüş olacaktı ki, ağzı kulaklarına varıyordu…

Çıktım dolaştım Düzce’nin sisli soğuk sokaklarında. Vakit geçirecek bir şeyler aradım, sıkıldım birkaç bira içtim. Olmadı. İçimdeki boşluğu dolduracak bir şey bulamadım. Yürümek iyi gelir dedim çıktım bardan. Sokaklar bıçak sırtı, eskisi gibi. Tetikte delikanlılar, her an hır çıkabilir.

Derbi başlamak üzeriydi. Arkadaşlarla buluştuk. Lise yıllarında ilk aşklarımızı yaşadığımız parkın tam ortasına yapılmış büyük, sevimsiz bir kaffede yer tuttuk kendimize. Anılarımın üzerine inşa edilmiş olmasından sevmedim beklide burayı.

Devre olmuştu, maç zevksizdi. Neyse ki kardeşim gelirken birkaç tane puro getirmişti, tüttürdük bir süre. Titreşimle irkildim, arayan sevgilimdi. Yeni bir iş bulmuştu, işten bahsetti bir süre. Neşeliydi sesi, duraksamadan anlattı bir çırpıda ne varsa. Sonra duraksadı birden, ‘özledim ben seni’ diyebildi sadece. İçinde bulunduğum gürültülü ortama rağmen yakalamıştım sesindeki titreşimi sevdiğin. Fakat söyleyecek bir şey bulamıyordum. Sessizlik yayıldı içimi kapladı bir anda. Bir şey söylemem gerekiyordu ama ne? Ağzımdan; ‘Özlemek de aşk’a dâhil çıktı. Nasıl oldu anlamadım, ‘geceyi Attila İlhan’la geçirmiştim etkisinde kalmış olmalıyım’ diye düşünürken, haklısın ‘Ben sana mecburum’ yanıtı geldi.

—Neyse tatlım ben kapatıyorum, sizi yeneceğiz. Bay bay…

Haklıydı, maç başlıyordu.

Bay bay güzelim.

Telefonu kapattım. Ya sen ‘Beni koyup gittin’ deseydi ne yapardım!

Murat Aydemir

 
Toplam blog
: 127
: 902
Kayıt tarihi
: 06.12.07
 
 

Gazeteciliğe az çok bulaşmış, memleket meselelerini ve dünya gündemini takip eden, okuyan yazan b..