Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Eylül '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Özlemek duygusu

Özlemek duygusu
 

Penceremden giren soğuk hava;eğer o yanında olsaydı üşütmezdim bu kadar seni der gibi yalnızlığıma doğru esiyor.Bu serinlik değil, bu bildiğim bi duygu, hüzünlü bi ürperiş ve içimi serinletmekten ziyade üşütüyor. Onunla birlikte soğuyorum...

Anlıyorum ki geriye dönüş yolundayım yine, senden sonra hiç ilerleyemedim ki zaten !!! Şu yol hiç yürünmedi ben tarafından ve şu vapur yarıp geçtiği kalbimden geriye hiç dönmedi... Ve saatim, saatim hiç zamanında çalmadı... İşte yine kaçırdın dedim içimden, işte yine gitti giden, yollar ondan sonra ona uzak ve ondan sonra hep ona gidiyormuşcasına engebeli...

Bense yeni yollar oluşturdum durdum, her yolu denemektense geldiğim yoldan geriye dönsem dedim? Ama yine kaldım yolun başında, ayak izlerinin karşısında , kaldım karanlık sokakta, mor topraklı o rüyada... Aslında ben hep olduğum yerde kalakaldım!!!

Tam orda, bitirdiğinde , ruhum da bıraktı beni, sana giden yolda senine gitmeyi tercih etti.

Bu duyduğum gök gürültüsü mü? Neden kızdı bana yine? Geçmiş onu sinirlendiriyor olmalı, hep gelecek ve bugün olmalı, ama ben geçmişimi kaybettim, bugünümü nasıl bulabilirim.......???

01.09.07-ist.

 
Toplam blog
: 10
: 806
Kayıt tarihi
: 08.09.07
 
 

1983 doğumluyum. 2005 yılından beri istanbuldayım, çalışıyorum. İstanbul'a aşığım, vapurla işe gitme..