Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '19

 
Kategori
Şiir
 

Özlemek Seni

Şimdilik elimden yalnızca özlemek geliyor 
ve yalnız özlemler anlıyor halimden..
içimde bir milyon yıldır 
büyüyen yalnızlık 
bir tek varlığınla dağılıyor..
ve sen var olunca çoğalıyor 
yeni yeni düşleri katıp içine 
bambaşka devirlere taşınıyor sevgim..
saçlarının salkımlarına asılı umutlarım 
gülüşlerine teslim fikrim..
atlayıp rüzgarların sırtına 
şehrin kıvrılmış yollarından ,
dar sokalarından geçip geliyorum 
yanı başına 
arada bir milyon yıl varken
ki aslında çokta yabancı değil 
bu kent sana 
Martılarına, denizine, dağlarına 
her bir köşesine anlattım seni..
öyle güzel bir his ki sevmek seni 
sanki uyanmışssın ama rüyanın
mutluluğu kalmış üzerinde 
karnımın içinde çocukluk bayramları 
uyur uyanık geziyorum tüm gün
gerçeklik ile düşlerin karmaşasında..
dedim ya şimdilik yalnızca özlemek geliyor 
elimden seni 
yalnız özlemek bile ayrı güzel seni...
 
 
Toplam blog
: 32
: 97
Kayıt tarihi
: 02.03.19
 
 

Seni tanıdıkça gerçeklik  Algimi yitirdigimi hissediyorum   Eğer sen duşsen hiç bir düş bu kadar ge..