Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Özlemek

Özlemek
 

Özlemek, hiç bilmezdim anlamı

Ta ki ayrılık acısını tattığımda

Anladım

Özlemek yüreğin üşümesiymiş

Dudakların özlemle yanmasıymış

***


Özlem güzel günlerin arayışı

Özlem içimde tek renk olan sevginin

Renklenmesi kırmızı ile mavinin dansı

Özgürlüğün rengi mavi ile aşkın renginin

Kavuşması özlem…

***


Özlemek hep yola bakmak

Yol kıvrımından gelecek umuda bakmak

Özlemek ah çekmek ve her ahın

Beraberinde güzelliğin geleceğini ummak.

***


Özlemek sabretmekmiş şimdi anladım

Sabretmek

Ve sonunda özlemine ve

Tüm yaşanmamış duygulara kavuşmakmış.

***


Özlem hayatın bir başka anlamı

Yaşam devam ederken

Bir yanın eksik

Bir yanın tassız

Bir yanın renksiz kalmasıymış.


***


Özlem sessizce haykırmakmış

S.S

Hala kelime olarak söylemezken

Haykrrmak mış

S.S

Demek

Sanırım bir gün gerçek anlamda

Yüksek sesle söylediğimde

SS

Diye

O zaman özlem bitmiş olacak.

Gelinciğin Düşleri

 
Toplam blog
: 110
: 2117
Kayıt tarihi
: 18.10.08
 
 

Kendimle ilgili ne yazabilirim diye düşündüm uzunca... Aslen Malatyalıyım.. İstanbulda yaşıyorum ..