Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Eylül '09

 
Kategori
Şiir
 

Özlemek

Özlemek
 

Bu kez seni özledim,
En doğal haliyle, süslü kelimelerden uzak,
Sade bir özlem, sadece sana özlem
Ne senin sesini, ne gülüşünü,
Ne yaşadığın şehri anımsadım
Ama seni özledim,
Çoğu kez tam seni özleyecekken,
Aslında senin olduğun şehri özlediğimi söylerdim kendi kendime,
Ya da gülüşünü sadece,
Sesini.
Ama bu kez seni özledim.
Sana en son dinlettiğim o şarkıyı dinledim.
Sana verdiğim kitaptan bi tane de kendime aldım,
Onu okudum.
Defalarca aynı şarkıyı dinledim.
Hiçbir manası yoktu aslında
Sadece şiir kısmını seviyordum bu ayrılık şarkısının.
Sen varken de ayrılık şarkıları dinliyordum,
Sen varken de sana şiir yazıyordum.
İşte ben o şiirlerimdeki ‘sen’ i özledim.
Senden sonra yeni bir ‘sen’ im olmadı şiirlerimde, yazılarımda.
Senden sonra cümlenin yüklemine varmak her defasında çok zor oldu benim için,
Özne tamam, dolaylı olarak seni anlatan tümlecim de vardı, ama bir türlü yüklemi koyamıyordum,
Senden sonra ağır bir suç işlemiş gibi yazamadım yeni, umutlu cümleler,
Senden sonra ben ‘sen’ i özledim.
Bi ara çıkıp gelsen dedim buraya,
Çıkıp gelsen diye sayıkladım,
Buraya, eskiden buluştuğumuz yere, benim şehrime.
Bir daha seni görebilme ihtimalim olan bütün yerleri gözümden geçirdim,
Nedense uzun zamandır oralara uğramamıştım,
Hep oralardaki gülümseyen yüzünü anımsadım.
Dakikalarca son anımızı gözümün önüne getirdim,
Sanki her defasında gerçek gibi görünüyordu,
Mesafeler uzadı sonra birden,
Gözümde şehirler göründü,
Gittim.
Sen uzaklaştın,
Gittin.
Ya yollar bitmek bilmiyordu,
Ya da ben sana ağır gelmiştim,
Bittik.
Yazık olmuştu bir şeylere,
Ama er ya da geç bu olacaktı.
Sana dinlettiğim o şarkıyı dinledim,
Ben bu kez ‘sen’ i özledim.
Ben bu kez seni özledim.
 
 
..
© hoPeace
22.09.2009 04:45 / Sakarya
 
Yorumlarınız için teşekkürler. 
 
Toplam blog
: 73
: 495
Kayıt tarihi
: 28.03.08
 
 

Artık herhangi bir sayfaya baktığımda daha net bir görüntü oluşuyor. Her yazıda 'sen'i görüyo..