Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '15

 
Kategori
Deneme
 

Özlemekti sevmek

Özlemekti sevmek
 

Özlemekti sevmek


Gün ağarırken saçların arasından kayan düşlere salıncak kurmaktı sevmek. Koşulsuzca çağlamaktı yanaklarından toprağa. Bilsem ki öleceğim ama bil ki hep seni seveceğim. Karanlık düşlerim arasından deli dolu bir masal akarken avuçlarıma her nefesim biraz daha yenik düşüyor günlerime. Görebildiğim tek düşümdün içimde karları donata. Hangi dil ki seni bana getirir çözemedim ama benim dilim ki hep seni sevmekti. Sen her yerde değilsin bilirim ama sen benim için her yer sensin. Gölgem den bile seni tanırım sevdiceğim. Kaç kelam çürütsem senin için yine senin için nefes alır cümlelerim. Özledim hiç olmazsa selam vermeni özledim gülüşünden dökülen gözlerime sırrını. Ben yükseklerde uçuşum sana olan sonsuz aşkımdı oysa ki. Ne anlatabildim ne anlayabildin. Aşk ki köre ne hacet senin dışında her şeye körleştim sağırlaştım sevdiceğim. Seninle şöyle bir oturup çayın demini almadık. Dilimizde o tada varamadan ayrılıklara yol aldık. Ben direnirken sana seni gitmeleri serdim düşlerime. Öyle bir gidiş ki seninle gittim her an her mevsimde. Kar yağdı gelin oldum, yağmur yağdı sel aldım, buz oldu sana aktım, fırtına koptu sana estim her neyde sensen ben hep o oldum yinelendim. Ve senin için yalnızlığı seçtim senin yalnızlığınla öleceğim. Hiçbir şey senin yerini doldurmuyor hep seni arıyor seni diliyor. Her başımı yastığıma koyduğumda avuçlarıma yağmur yağıyor sana bakan gözlerim kan alıyor yatağımı.

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..