Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '08

 
Kategori
Şiir
 

Özlemim

Özlemim
 

Doğduğum özlediğim evimiz


Yüreğim Ellerimin Arasındaydı


Ben çocukluğumun evi olan dut ağacımı da istiyorum

ama onu da bir sel almış götürmüş.

Çam ağacı seni de yitirirsem

çocukluğumun tüm ağaçlarını yitireceğim,

Seni korumak kollamak andımdaki ödevim ama

andımı da bulamıyorum.

Dün gökleri örten meşe ağaçlarının altından geçtim,

Çamlar, gürgenler ve o köknar ağaçları bana hep el salladı,

Bulutlar Yaralı Göz'ü ne de güzel kuşatmıştı

eğildim elinden tuttum, çiçeklerin rengârenk

Sevgimi, gönlümü, çocukluğumu, aşkımı bir bir serptim altlarına ağaçların

yüreğim Karadeniz'de kaldı...


Müyesser Saka

 
Toplam blog
: 222
: 1359
Kayıt tarihi
: 22.07.06
 
 

Matematik öğretmeniyim. Liselerde okutulan MEB Talim Terbiye Kurulundan onaylı matematik ders kit..