Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Ayhanın sesi ve kalemi

http://blog.milliyet.com.tr/ayhanicoz

25 Aralık '16

 
Kategori
Şiir
 

Özlemimdir

Söz bazen incitir bazen yüceltir

Yaşanmışlıklar ve yaşanacaklar kaderdir

Sevgi yürekte hızla atan

Bazen üzüntü bazen de sevinçtir

Ne söz, ne sevgi ne de

Yaşanacaklar özlemimdir

Aradığım veya aranılan sadece

Kısada olsa mutluluk

Ne sözde ne yürekte hissedeyim

Sadece sende bir soluk

Şiirler şarkılar anlatmasın bizi ve beni

Bitsin artık içimdeki durgunluk

Ne mutluluk, ne bir soluk

Ne de durgunluk özlemimdir.

Urbalar giysem sununda giyeceğim

Sade beyaz kefenimdir

Kısa hayatta özlediğim sadece

Yaşadığım hisse saadetimdir

Ne çektiysem Bu dünyada

Alın yazım ve benim kaderimdir

Allah için kefen, ne saadet

Nede kaderim özlemimdir

Yeni bir aşk edindim sandım

Bundan sonraki hayatım huzur

Duramadım yüreğimin karşısında

Yaşadığım aşka cesur

Çünkü karşılık alamadım sevdiğimden

Elimden gelen budur

Ne huzur ne mutluluk

Artık öte kalan ölüm özlemimdir.

Ayhan İÇÖZ 24.12.2016

 
Toplam blog
: 105
: 295
Kayıt tarihi
: 08.12.11
 
 

Öyle bir zamanda yaşıyoruz ki artık ne kelimeler ne sözler ifadesiz kalmakta... Derimki şiir seve..