Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Eylül '14

 
Kategori
İlişkiler
 

Özlemin içini acıtısı...

Özlemin içini acıtısı...
 

Hiç bir şey beklemeden saf olan sevgiye,
Unutulmamış sevgilerin derinliğindeki aşka,
 
Yıldızlar panayırında, dolunayın durduğu yerde,
Yağmur yağarken rüzgar eserken, söyleyemediğim eksik kalır... 
 
Yani böyle şeyleri zor mu söylemek... 
 
Ben seninle çok mutluyum... Sen benim ekmeğime bal sürerken ben sana çay dolduruyorum..
Sen bana ceviz kırarken ben sana gülümsemelerimle sevgimi söylüyorum...
 
Ellerimi parmaklarımı yüzünde gezdirmek istiyorum...
Güne başlarken senin yüzünü görmek, gün batarken sesini duymak istiyorum...
 
Yağmur yağarken ellerini sımsıkı tutarken, gözlerinin içinden yüreğine inmek istiyorum...
Güneş açtığında, senin yüzüne baktıkça ısınmak istiyorum...
 
Bütün kötülükleri sevgimizle yok etmek istiyorum...
Bu mutlulukla ikimizin bedeni toprak olana kadar sürsün istiyorum...
Birgül Ekim.
 
Toplam blog
: 101
: 3501
Kayıt tarihi
: 17.11.13
 
 

Ucunu göremediğim kadar  Özgürlük, Aldırmadan hiç birşeye,  bütün kuralları kırıyorum Ne olursa o..