Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Özlemine belki ama yokluğuna asla!

Özlemine belki ama yokluğuna asla!
 

Sadece sen vardın benimle, yaşlanıp gittin sen de benimle birlikte... Ama hiç görmedi gözlerin gizlerimdeki acıyı ve hissedemedin hiç aslında hep sana haykırdığımı. En çok acı verende buydu içimdeydin, yanımdaydın ama hep uzaktayken benimleydin aslında. Gördüğüm an istediğim tekşey zaman dursun sen söyleyemiyceksin bana biliyorum ama dinle en azından ve anla artık sana ne kadar ihtiyacım olduğunu... Sadece sen anlayacaktın beni biliyorum sadece sen görebilecektin kimsenin göremediği ama her saniye içime akıttığım göz yaşlarımı...

Ellerimi başımın arkasında birleştirip yalnızlığıma ağladığım gecelerden birindeyim gene..Sessizlik ve sonsuzluk..Karanlıkta sonsuzluğu dha ulaşılmaz kılan yıldızlar var elimin üstünde..Dokunabildiğim beklide dokunmak istediğim tek varlık onlar..Beni bu yolsuz ve ruhsuz insanların arasından bni anlamak içn çekip alan tek varlık onlar..Artık aranızda benliğimi kaybetmekten, en saf düşüncelerimn sömürülmesinden bıktım..Gözlerim artık gözyaşlarıma yol göstermekten başka bir şey yapamaz oldu..Rahat bırakın beni artık..Yaşamak istediğim duygularda sizden bi parça bile yok..Bu hayat sizsiz hayat benim içn..Şimdi gidin artık sonsuza kadar..Bari yalnızlığımı nefret etmeden bi damla gözyaşı dökmeden, ölüm arzulaman yaşayabiliyim..

Artık aranızda benliğimi kaybetmekten, en saf düşüncelerimn sömürülmesinden bıktım..Gözlerim artık gözyaşlarıma yol göstermekten başka bir şey yapamaz oldu..Rahat bırakın beni artık..Yaşamak istediğim duygularda sizden bi parça bile yok..

Ben yine ağlıyorum ama bu sefer yoksun yanımda içime akıttığım gözyaşlarımı tutamıyorum artık bugün gelsen durduracaksın belki ama kopup gelemezsin çok yanlış yerdesin...Sana defalarca söyledim bu senin için döktüğüm son gözyaşım diye ne kadar çok son tükettim dimi sonu olmayan...
Yine bir yerlerde kesişicek yollarımız eminim ortak noktamız bu iğrenç Dünya çünkü...O zamana kadar geçen her saniyeye lanet ederek bekliyorum seni...
 
Toplam blog
: 20
: 706
Kayıt tarihi
: 23.05.07
 
 

İstanbul'da bir eylül sabahı doğmuşum. Evin küçük kızı olarak büyüdüm. Küçük yaşta hem eş, hem Yağ..