Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ekim '11

 
Kategori
Deneme
 

Özlen'in Özlen'e özrüdür

Sevgili Özlen,

Öncelikle her sabah günlüğüme yazdığım gibi şunu belirtmek istiyorum:

Seni çok seviyorum. Ben seni yeni tanıyorum, inan bana. Bu son nefesime kadar da sürecek bir yolculuk. Seni tanıdıkça daha da çok seveceğime inancım sonsuz. Seni bugüne kadar çok hırpaladım. Hem fiziksel hem zihinsel hem de ruhsal, duygusal çok zarar verdim sana.

Fiziksel olarak en başta bedenini kabullenmeyip çocukluğundan itibaren sana işkence çektirdim. Örneğin erkek çocuklarla kavga ederek, onlarla fiziksel gerçeğini aşan her türlü yarışlara girerek kırıkçılardan, sınıkçılardan çıkartmadım seni. Daha sonra hayatına giren başta eşlerin ve oğlunla ilişkinde de sana gücünün çok ötesinde yüklendim. Ta ki saçını taramanın bile güç gerektirdiği bir güçsüzlükle seni tanıştırıncaya kadar zorladım. Hatalıydım.

Zihinsel olarak, yıllarca yaptığın mesleğin için canhıraş kendini parçalamana izin verdim. Bugün de çalışamayacak bir yorgunluğun, bir sorgulamanın içinde zihinsel olarak hâlâ seni çok yoruyorum. Duygusal olarak ise “ Canım yanmadı ki! “ deyip tüm duygularınla temasını yitirecek kadar zorladım seni. Bugün ise biran önce o duygulara kavuşman için zorluyorum seni. Acı çektireceğim diye sana ödüm kopuyor. Yani zaman zaman korkuyla hareket ederek eskisi kadar olmasa da yine sana duygusal zarar veriyorum. Ruhsal olarak iki uçta gidip gelmene neden olarak zarar verdim sana. Böylece inançlarını yitirdin. Kendini Tanrı sanmaya vardırdın işi. Baktım ki gidiş o gidiş değil azıcık kör bir inançla bir u dönüşü yaptım. Hatalıydım.

Evet, bundan sonrası artık birlikte yapacağımız bir yolculuk. Sen, ben ve Tanrı. Biz yaparız. İnan bana zor olsa da her geçen gün, her yönden, her şekilde iyiye daha iyiye gidiyoruz. Deneyim, umut ve güç, üç mirası paylaşmaya devam ettiğimiz sürece de böyle olacak. İsteklilik, bir ruhsal ilkeymiş yeni öğrendim. Dürüstlük, kendine dürüstlük her eylemin altındaki niyeti görebilmekmiş. Açık fikirlilik ise “ Nasıl?” ya da “Acaba?” sorularını sorabilmekmiş kendine ve başkalarına. Bilgi güç gerçekten. En büyük bilgi de “kendini bilmek”.

Ben seni tanımaya, bilmeye istekliyim Özlen Kız! Sevgiyle kal.

Özlen Dinçerler

 
Toplam blog
: 423
: 186
Kayıt tarihi
: 10.10.11
 
 

İkbal Özlen DİNÇERLER. 14.02.1960 doğumlu. izmir Kız Lisesi Edebiyat Bölümünü okudu. Buca Eğitim ..