Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
 

Özlenen

Biliyorum bu aralar biraz huysuzum,

Bir o kadar da kırılgan.

Ne desen tersliyorum ya da,

Ters anlıyorum.

Sense her zaman ki gibi sabırlı,

Sevecen ve sevgi dolu,

Bense evin küçük yaramaz çocuğu,

Ama ne yapayım, özledim seni,

Çok görme özleyen bir insana bu halleri.

Farkındayım, çoğu zaman zorluyorum sınırları

Ama ne yapayım senden uzakta

Yaşayamıyorum hayatı,

Sensiz her şey sıradan,

Her şey sıkıcı.

Belki inanmazsın; ama

Hayat sadece seninle anlamlı,

Biliyorum beni ne kadar sevdiğini,

Nedense sayılı gün bir türlü bitmedi.

Fark ettirmesem de sana,

İçimde sevgini büyütüyorum,

Ayrı geçen zamana inatla.

Az kaldı, bitecek bu ayrılık yaza,

Geleceğim sana, telli duvakla…

 
Toplam blog
: 43
: 612
Kayıt tarihi
: 22.06.08
 
 

Gazi Üniversitesi sınıf öğretmenliği mezunuyum. Kitap okumak en büyük tutkum. Yazmayı da en az ok..