Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Temmuz '10

 
Kategori
Deneme
 

Özlenenin En Özeline... Hiç Bitmeyen Özlemime

Sana içten bir CANIM dediğim sayısını bilmediğim saymadığım hatırlamadığım son CANIM... 

CANIM; bu sana armağanım sana ve kendime... 

Uzunu yaşamışlıkların akışındayken tanıdım seni... Ömür törpüsü dediğimiz bu hayat yolunda sen yarısını tamamalamıştın bile... Ben bu yola yeni başlarken... 

Bütün olmazlıklarına rağmen kırılan kalpleride aramıza alarak çıktık seninle bu yola... Ya da ben yanlız ilerliyordum hayal ürünüm olan seninle... 

Bu yolda güzel günlerimizde oldu.. Mutlu... Zor günlerimizde oldu... Yorgun... 

Belki de ben sana yetişmekte zorlandım... Sen ise ne geri dönebildin...ne bekleyebildin beni... 

Ama hep bir ortak nokta zorda olsa bulabildik bu hayatta... Aslında ortak nokta bulmak değildi derdimiz ortak noktamız hep vardı oysa gizli bir bağ görülemeyen elle tutulumayan... İnce ve derinden hissedilen... Fidan dedim ben bunun adına... Fidan sevgilerele sulanan... Fırtınalardan eğilmeyen dik ama bir o kadar mahzun... Bu fidan istesekte istemesekte hayal da olsa yoğunlaştırdı bizi birbirimize... 

Şimdi geçen zamanların ardından hayıflanmak için geç kaldık... Artık sitemlerimizi bir kenara brakıp umutlarımızı aldık yanımıza... Umutlarıyla bizi besleyen fidan yeni bir yaş yeni bir yıldönümüne girdi artık... Yaşların sayılacağı dönümlerin durduğu... 

Ayrılıkları bir kenara bıraktığımız, dargınlıkları rafa kaldırdığımız bu yeni yaş ve yıldönümümüzde söylenecek nice geçmişleri söylenmiş saydık... Üzüntüleri yaşanmamış saydık... Anıların iyilerinin tozunu alıp gönlümüzdeki yerlerine yerleştirdik... Kötülerini buruşturarak bir daha açılmamacasına attık... Geçmişe sünger çekip, geleceğe kulaç attık... 

Mutlulukla sağlıkla ve umutla... Sanıyordum... 

Şimdi önümüzde yaşanacak ne kadar zaman var bilemeyiz.... 

Dilerim ki yeni yaşım bu son yıldönümümün bize tüm güzellikleri tattırısın birlikte ya birliktesiz... 

Hakettiğini düşündüğüm bir çok şey gibi buna da hak ediyorsun CANIM... 

Diyorum ya aramızdaki zamanı dengeleyemedik... Biz zamana yetişemedik... Ben ben çok koştum ama olmuyor... Hayatla zaman hep beraberler... Birbirimze yetişmek isterken yorulduk... Yorgunluk yıprattı bizi... 

Şimdi ayını yolda sevgi yolunda ayrı ayrı adımlarla yürümekteyiz.... Fidan büyüdü bence ama ne o yana eğliyor ne bu yana... 

Hayal ürünüm olan bu fidanın bende ki varlığıyla belki bir gün bir yerlerde yollarımız keşişir mi bilemeyiz... 

Tek bildiğim birbirine hiç kapanmamacasına açık bıraktığım gönül kapımın açık olduğunu hissettiğim mutululuğu var yüreklerimde... 

"İKİNCİ BAHAR" kutlu olsun şimdi sana tüm sevdiklerinle... 

Şimdi gittin yeni baharlara kucak açmaya sanma sana hayıflanıyorum..Gittin gönül mahkememde sanma seni yargılıyorum... Şimdi kendimi hapsettim.. Gözlerine ve kalbime... Senin için hiç yaşanmamış, benim içinse hiç bitmemiş sevdanın tohumlarıydık biz açan ama hiç solmayan... Gözyaşlarınla sulanan sevgiyle büyüyen... Küçük bir çiçektin yüreğimde bilinmeyen... Sen bugün hepsini ezdin ve çiğnedin... 

Şimdi yüreğimin içinde kalanlarla tekrardan ekmeye çalışıyorum... Tutar mı bilmem Büyür mü bilmem... Kırıldım... Ama yıkılmadım... 

Şimdi hayatımda varlığınla gurur duyduğum sevgimi kaçırıyorum senden ve hayattan yolunu bilmediğim uzak diyarlara ne senin ne kendimin ne de hayatın inciltemeyeceği yolların bir tanesinde saklayacağım seni... 

 
Toplam blog
: 227
: 543
Kayıt tarihi
: 16.01.08
 
 

Fazla söyleyecek bir şey yok herkes gibiyim. Artık... Bazı acılar faydalıdır. Önce üzer, sonra he..