Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '14

 
Kategori
Deneme
 

Özlesen beni

Özlesen beni
 

"RESİM:ALINTI"


Ardında bıraktığın bu şehrin feryadıydı kulaklarımda yankılanan. O nasıl bir sesti Ya Rabbim, sağır olmaktan korktum. Korktum ama –itiraf ediyorum- sağır olmaktan değil bir daha seni asla görememekten. Özlemin nasıl tütüyor yüreğimde bilemezsin. Gönlüm henüz patlamış yanardağdan farksız. Hicran dalgaları acımasızca vuruyor gözpınarlarımın kıyılarına. Hasret ağacının gölgesi soğuk. Üşüyorum yokluğunda sensizliğin. Soldu gittiğinden beri gülistanımın gülleri. Karardı bakışlarımın renkleri. Nefessiz, soluksuz, çaresiz en çok da sensiz kaldım. Burnumda tütüyorsun burcu burcu. Gül benizlim, gül kokulum, gül renklim, gül bakışlım, gül nefeslim… Şimdiden öyle çok özledim ki seni. Keşke, keşke sen de benim seni özlediğim kadar özlesen beni.

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..