Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Temmuz '17

 
Kategori
Mizah
 

Özlü ama sulu sözler…

Özlü ama sulu sözler…
 

Özlü ama sulu sözler…

Milliyet Blogda başta Nizamettin bey olmak üzere bazı arkadaşlar özlü sözleri derleyip bize ulaştırıyorlar. Sağ olsunlar. Okuyoruz, düşünmekten başımız ağrıyor. Ben bu gün düşünmekten baş ağrıtmayan birkaç sulu söz derledim. Umarım beğenirsiniz.

Kaybettiklerim arasında en çok kendimi özledim. Oysa ne de güzel gülerdim…

İkiyüzlü insanları gördükçe yalnızlığı alnından öpesim geliyor…

Pili bitmiş fotoğraf makinesi gibiyim. Kimseyi çekemiyorum…

Bende bu şans varken, denizde balık olsam kesin vapur çarpar…

Mutluluğu arıyorum ama sürekli meşgul çalıyor…

Hayata bakış açımı değiştirdim. Artık bakmıyorum…

Ne zaman mutluluğun anahtarını bulsam, sanki biri kilidin göbeğini değiştiriyor…

Hayatın yüzüme falan güldüğü yok. Gülüşlerim tamamen kendi çabam…

Olaylara hep iyi taraftan bakmaktan boynum tutuldu…

Yaptığım hiçbir şeyden pişman değilim. Öfkem hala yapamadıklarıma…

Bazen hayatımdaki tek pozitif şeyin kan gurubum olduğunu düşünüyorum…

Mutluluğun geleceği falan yok. Ben yavaştan kalkıyorum…

Bu gün kendimi kendi halime bıraktım. Ne halim varsa görüyorum…

Galiba boyum kısa diye göremiyorum güzel günleri…

Neyse ki hiçbir şey yolunda gitmiyor da bir terslik çıkacak diye endişelenmiyorum…

Bazen şans bana da gülüyor. Ama ağzı ile değil…

Hiç keyfim yok bu aralar. Vakit geçsin diye yaşıyorum resmen…

Mutluluğu beklerken içim geçmiş…

Tam hayatı ciddiye alayım diyorum, gülme geliyor…

Şu “nasılsın” sorusuna “iyiyim” demekten bir gün çarpılacağız…

Sözünü dinlediğim tek kişi var. Keyfimin kâhyası…

Yürüdüğün yolda kimseyi bekleme. İşi düşerse sana yetişir…

İnsanları insanlar kanser ediyor. Sigaranın günahını almayın…

Duvar soğuktur ama yaslanmak için insandan daha güvenlidir…

İzmir 27/07/2017

 
Toplam blog
: 1508
: 1688
Kayıt tarihi
: 16.07.08
 
 

Yetmişiki yaşında iki çocuk ve iki torun sahibi bir erkeğim.. Lise mezunuyum. Uzun yıllar esnaflı..