Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

03 Mayıs '09

 
Kategori
Felsefe
 

ÖZLÜ SÖZLER - Anlamlı Özlü Sözler

ÖZLÜ SÖZLER - Anlamlı Özlü Sözler
 

Özlü Sözler... İnternet


''Özlü Sözler'' Arsızlar için!

Madem öyle arsız ve görgüsüzce, bende ''özlü sözler'in'' başladığı yerdeyim!

* Ne o! Dünyanın sonunu göreceğini mi sandın ARSIZ?

* Ben tek başına ama güçlü. Sen kalabalık ve çaresiz. Hadi söyle, Kral olsan ne yazarsın GÖRGÜSÜZ?

* Herkes kendi kaderini kendisi çizer..

* Herkes dünyaya ödeyeceği bedeliyle gelir, ve ölümüyle de öder gider.

* Sisler dünyasında yaşamaya devam edersen asla aslı'na kavuşamazsın.

* Çığlıklarını duyuyorum fakat umursamıyorum! Lanet olsun senden yansıyan bana.

* Birgün cennetin kapılarını size ben açacağım! SEVGİ...!

Hayaletlere inansan iyi olur Süleyman.. Ben senin dünyadan uğurlanan ruhunun hayaletiyim..
O yüzden de beni bana bırakma sakın! Uyuma da! Sarıl bana.. Hatta bitmeyen yarınlarla dolan dolanabildiğin kadar, hem de içinden fışkıran tüm tohumlarla... Sabiha Rana olsam da kaç beş para ederim ki senin sonsuzluğunda, bu dünyada sensiz yaşadığım için hiç artmadım ki ben o yüzden bana hala ÇİNGENEM diyebilirsin sen!

Gheorghe Zamfir - Einsamer Hirte VİDEO

Değerbilir okuyanlar için: Gheorghe Zamfir - Einsamer Hirte
http://www.youtube.com/watch?v=0Wv3Ya9nskA&feature=related

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..