Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mayıs '18

 
Kategori
Şiir
 

Özlüyorum be Anne

Özlüyorum be Anne
 

Alıp götürseler beni
Senli yıllara
Götürseler beni
Çocukluk yıllarıma
Bıraksalar annemin
Sıcak, şefkat dolu kollarına
Özlüyorum işte anne...

Sen gidince
Gök kubbe döndü siyaha
Özlemim düştü kara toprağına
Canıma, can katıp
Bana hayat veren sendin anne..

Beni hep karşılıksız sevdin
Sevgini ölçüsüzce verdin
Ölçüsüz sevmeyi
Bunu, hep sende gördüm anne…

Boşuna söylenmemiş,
'Cennet annelerin ayakları altındadır' diye
Yedi cihana...
Ne zaman
Senli günleri hatırlasam
Yorulup, umutsuzluğa kapılsam
Hayat zor, hayat acımasız
Acıyla, sevgi durmadan
Yer değiştiriyor
Anne sevgisi
Gün oldu derman
Gün oldu güç verdi bana
Özlemim sanadır anne…

Şimdi alıp götürseler
Gözümü dünyaya
İlk açtığım zamana
Bıraksalar beni
Annemin sevgi dolu kollarına…

Yorgun Kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..