Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Eylül '09

 
Kategori
Şiir
 

Özlüyorum

Özlüyorum
 

Özlüyorum özlenilesi her şeyi
Lakin,
Ağır geliyor, korkuyorum taşıyamamaktan
Hasret diyorum
Adam gibi hasretlere gebe yine bu gece
Her gece olduğu gibi
Özlüyorum..
Onu düşünüyor
Onu hayal ediyorum
Gelecek günlerin o paha biçilemez değerini
Ama
Özlüyorum ..
Hiçbir şey saramıyor en büyük özlemimi
O'nu özlüyorum
Her an
Her saniye...

Ey özlem yine vurdun bu gece
Her gece olduğu gibi..
İsyan ediyorum arkadaşım
İsyan..
Mesafeler gönül gözüyle ne kadar kısalabilirse
Kısalıyor ama
Özlüyorum ...
Kapat(a)mıyor iki şehir arasını
Böylesine bir sevdanın
Aşkın
Yakup sabrı..

Özlüyorum yine,
Yar tenine değecek bir beden içinde hapsolmuş yüreğim
Tir tir titriyor yine bu gece..
Onun kokusu, onun teni
Yüzü suyu hürmetine
Sabrediyorum
Bekliyorum
İstiyorum
Ama
Özlemin yok çaresi,
Ket vuramıyorum
Söz geçmiyor gönlüme ..

Geceler ağır geceler sancılı
Gökyüzünde ay, bana gülümseyen sen
Yıldızlar bezenmiş çiçek misali
Gönlümde sen..
Özlem de, özlenen de
Çölde bir damla su misali beklenen
İstenen, arzu edilen de
Yine sen...

Vazgeçiyorum birden özlememekten
Özlemezse insan sevemez ki
Ancak özlemekle var olur
Beşerinin sevgisi,
Boşa değildir bir şeye özlem
Her hangi bir şeye...
Eğer özleniyorsa zaten
Vardır dayanmak için bir değeri...

Yanında olsan bile,
Özleyeceksin zaten
Bitmez diyorum bitmez sevilene duyulan özlem
Özlüyorum
Özleyeceğim
Ömür boyunca yan yana olsam da zaten
Onun özlemiyle yaşayıp
Onun özlemiyle öleceğim...

U.T

02.09.2009 saat 03.00 sularında o dem...

 
Toplam blog
: 16
: 1058
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Odtü maden müh. 1. sınıf öğrencisiyim... Bölümümün aksine edebiyatla ilgiliyim amatör olarak şiirler..