Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Kasım '16

 
Kategori
Deneme
 

Özlüyorum

Özlüyorum
 

Özlüyorum…
 
Gökyüzünü saran şen kahkahaların sesini…
 
Masumluğunu kaybetmemiş kalplerin neşe ile atışını,
 
Dillerden düşmeyen sevginin tadıldığı o güzel günleri…
 
Özlüyorum…
 
Baharın gelişi ile rengarenk olan dünyamda huzur içinde oturabilmeyi.
 
Engin denizleri saatlerce seyredebilmeyi,
 
Barışın hüküm sürdüğü, savaşın yaşamasına izin verilmeyen şehirleri, kasabaları, köyleri…
 
Özlüyorum…
 
Kitapların kokusunun etrafa yayıldığı, güzel günlerin bekçisinin selamını…
 
Ölümün bu kadar çok sesinin duyulmadığı, o eski güzel anları..
 
Saygı, sevgi, huzur, barış, neşe….
 
Tüm güzel olanın sesinde yaşayabilmeyi, yaşatabilmeyi.
 
Özlüyorum…
 
Özgürce yaşamayı, yaşatabilmeyi,
 
Herkesin kardeşçe yaşayabildiği ortamlarda onların yüzlerindeki sıcak tebessümleri görmeyi,
 
Her şeyin sahte değil gerçek olduğu dünyada yaşayabilmeyi…
 
Özlüyorum…
 
Çocukların çocukluklarını yaşayabildiği, her yerden şen kahkahaların yükseldiğini duyabilmeyi..
 
Mutluluğun resmini yapanları izlemeyi,
 
Gökyüzünü saran feryatların sustuğu, baharın gelişi ile canlanan ve umut dolan kaplerin atışını…
 
Özlüyorum…
 
İyi olanın kapıları çalacağı, hayatlara renk getireceği güzel günleri..
 
Her şeyin güzel olduğu o günlerin değerini özlüyorum.
 
Özlüyorum…
 
Her günün yeni umutlara ev sahipliği yapacağı,
 
Gözlerden mutluluk yaşlarının akabileceği, sevginin yeniden insanların dayanağı olacağı,
 
Tüm güzel olanın yaşamın her anını çevreleyeceği o mutlu resmin tablosunun gerçekleşme hayalini özlüyorum.
 
Özlüyorum…
 
Her günün ardından umutla yeşerecek kalplerin yeniden huzur içinde, özgürce atabileceği o küçük zaman dilimini,
 
Her şeyin güzel olana kavuştuğu anı özlüyorum,
 
Çok özlüyorum…
 
 
Toplam blog
: 38
: 410
Kayıt tarihi
: 10.10.16
 
 

Şuan hala ünivesite öğrencisiyim. Tarih bölümü 3.sinifa gidiyorum. ilgi alanlarımın başında edebi..