Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Ayhanın sesi ve kalemi

http://blog.milliyet.com.tr/ayhanicoz

30 Aralık '16

 
Kategori
Şiir
 

Özlüyorum

Rüya hayal alemlerine daldım gülerek

Sohbette sıkıntı yok

Birbirine gidip gelen ülkemi özlüyorum

Bakıyorum geçmişimdeki resimlere

Resimlerdeki heyecanı samimiyeti arıyorum

Duygularım değişiyor gözlerim sanki yudum yudum yoğunlaşıyor

Geleceğimden korkarak titriyor sanki geçmişimi arıyorum.

Televizyon yok fakat açık hava sinemaları

Yalnızlıktan radyo dinleyen mutlu insanları

Camdan sokağa bakıyorum

Birbirini kovalayan kavga eden çocuklar

Kızlı erkekli ip atlayan, çelik çomak oynayan

Gençlik yıllarımı hatırlıyorum

Külah içindeki leblebi tozunu

İki Bisküvi arasındaki lokumu  

Ailemle yaşadığım bayramlardaki

Çocukluğumu özlüyorum

Mutlumuyum bugünlerde

Eskisi kadar değil

Fakat umutsuz değilim

Geleceğimden korkup bugünümü yaşayarak…

İki tel arasında araba yaparak kovalardık

Belki hiçbir şeyimiz yoktu fakat mutlu yaşardık

Doktor olacağım, öğretmen olacağım diye

Geleceğimize umutla bakardık.

Rüya, hayal alemlerine daldım gülerek

Belki eskisi kadar olmasa da

İçimizdeki çocuk yaşıyor hala bugünümüzü,

İsterim ki geçmişimizden kaybetmeyelim özümüzü,

Yaşatalım anane ve içimizdeki kıpır kıpır örfümüzü…

Bırakın kardeşçe, Bırakın El ele,

Geçmişimizde ki kadar olmasa da,

Korkarak fakat umutluca

Geleceğimizi  yaşamadan bugünmüş gibi özlüyorum…

 

Ayhan İÇÖZ 29.12.2016

 

 

 

 
Toplam blog
: 105
: 295
Kayıt tarihi
: 08.12.11
 
 

Öyle bir zamanda yaşıyoruz ki artık ne kelimeler ne sözler ifadesiz kalmakta... Derimki şiir seve..