Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Öznesi Uzakçıl Çocuk

Beni her sabah

Bilmediğim bir şehrin teras katından

Akşam güneşini anlamaya zorlayan ne…

Öznesi uzakçıl çocuk

Sen dalarken gündüz vakti

Gece diye uykuya

İpek tozları dağılır

Muhannet kanatların.

Daha kovulmadım cennetten

Henüz incir yaprağı düşmedi

Tohum diye toprağa…

Gülüyorum…

Aynı dili konuşup

Pis yedili oynayacaktık kağıtla

Balıkları kuluçkaya yatıracaktık

Havyar diye…

Yanında kıpkızıl gün batımı

Yeni açtım

Yıllanmış

Milat'tan kalma…

Bir de kedi

Kalemkeşler severlermiş

Okumuştum bir yerde

Avunması ne güzel insanın

Kendi küçük şairliğiyle…

Güneşi uzakçıl çocuk

İlk görmüş gibi bakıyorum şimdi

Rasathane sırtlarından

Karadenize…

Bayat ekmek gibi önüme geliyor

Her gün

Ağ atanlar

Tutanlar

Tutulanlar

Satanlar

Satılanlar…

Koymuyorum kendimi

Hiçbir kefeye…

Ah more

Yandan çarklı bir dem sefası bu

Diş dişe vururken akşamlar…

Kırkı geçince

Kırkıda çıkıyor sözlerin

Ekledikçe kibrit çöplerini uç uca

Yeni masallar yakıyorum

Avuçlarımda kına izi…

Parmaklarımın ucunda

Yumuk gözlü bir kedi

Uyusun da büyüsün ninni…

Uyusun da büyüsün ninni…

 
Toplam blog
: 281
: 324
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

1967doğumluyum. Lise mezunuyum. Okumayı ve yazmayı hep sevdim. Kelebek kanadı kırılganlığında bir ha..