Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ekim '08

 
Kategori
Haber
 

Özür, kaygı, sansür...

Özür, kaygı, sansür...
 

Bakan Mehmet Ali Şahin özür diledi.

Adalet Bakanlığı tutuklu bulunduğu sırada hayatını kaybeden Engin Ceber’in işkence gördüğünü kabul etti.

Bakan Şahin;“Türkiye’de bu dönemde böyle bir olayın meydana gelmesinden dolayı Adalet Bakanı olarak büyük üzüntü duyuyorum. Devlet ve hükümetim adına yakınlarından özür diliyorum. Sorumlular bulunacak, hak ettikleri cezayı alacaklardır. Bundan hiç kimsenin şüphesi olmasın. Üzerine hassasiyetle gidiyorum, soruşturma genişletildikçe sayı artabilir. Adalet Bakanı olarak, dakika dakika, takip ediyorum. Türkiye’yi böyle bir durumla karşı karşıya getirenler, her kimse cezalandırılacaktır” dedi, dün…

Bu gün televizyonlara yansıyan konu ile ilgili haberlerde ise ; bakan böyle bir olay bakanlığının yetki alanında olduğu için Hz.Ömer ‘e işi dayandırarak en çok Hz. Ömer gibi kendi sorumluluğunda böyle bir ölüm olayı olduğu için özür dilediğini söylüyor.

Anayasa’ya değil Hz. Ömer’in adaletine gönderme yapılarak dilenen özür Laik, sosyal, hukuk devletinde itibar görüyor.

Üstelik dilenen özür “Devlet ve hükümetim adına yakınlarından özür diliyorum.” Bakanın cümlesinden açık ve net olarak anlaşılacağı üzere tüm yurttaşları kapsamıyor. Sadece işkenceden öldüğü kabul edilen Engin Ceber’ in yakınlarını kapsıyor.Özür dilemeye iten referans ise Hz. Ömer…

***

Sol’un Ankara belediye başkan adayı büyük olasılıkla Murat KARAYALÇIN.

Ortada kesin bir şey olmamasına rağmen Melih GÖKÇEK tutuşmuş, ayağının tozu ile STAR haberdeydi. Önceki seçimlerde Hadep ile SHP’nin yaptığı seçim ittifakına olumsuz çağrışımlar yükleyerek, aklınca söyledi söyleyeceğini…”Hani Karayalçın etnik yaklaşım içinde bulunuyordu. Hani listeleri İmralı'dan yapılıyordu. Bunları söyleyen Baykal, bugün bu lafları nasıl yutuyor?
Vatandaşın bunu düşünmesi lazım. CHP- Karayalçın ittifakının şimdi bir eksiği kaldı. O da DTP. Üçü olunca bu tablo tamamlanmış olur."

***

“Bu siteye erişim mahkeme kararıyla engellenmiştir”

http://gazetevatan.com/

Ayrıntılar yarın Vatan’da…

 
Toplam blog
: 1114
: 827
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Ankara'da yaşar, dünyalı,aynadaki görüntüsüne muhalif, vicdan hesapları yapmaktan yorgun, yaşanıl..