Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Haziran '18

 
Kategori
Şiir
 

Özür Dilerim...

Özür Dilerim...
 

Görsel objektifimden...


Eşimle dargınız bu ara
Evlilik bu
Sürmez ya sürekli
Balla kaymakla
Ortalıkta buzağı yok
Sadece yemeğin tadı kaçtı
Sebebi büyük olasılıkla
Yemeklere tadını veren
O kahraman soğandı
Israrla doğratmaz bana
Parmağımı keser
Bozarmışım diye yemeğin tadını
Tatsız olmuşsa yemek
Sorumlusu kendisi
Oysa o inatla suçlamakta beni
Muhtemelen ektiğim baharattanmış
Ölçü aynı ölçü
Baharat aynı baharat
Gel de ona bunu anlat
Biz dalaşıp durdukça
İyice tatsızlaştı ev
Balkondaki kediler bile
Yavaşça uzaklaştılar bizden
Bu böyle gitmez diye
Çözüm için kurdum masayı
Gel konuşalım dedim
Çözelim artık bu mühim meseleyi
Önce ben anlatayım sen dinle
Sonra ben de seni dinlerim elbette
Bana kızgınsın hem de çok kızgın
Böyle ortamda doğradığın
Soğan olmalı
Bizim yemeğin baş düşmanı
Dediğimde
Öyle bir kahkaha attı ki
Mutfağın camları tıkırdadı birden
Dinle dedi
Ne pazara ne markete gidersin
Sebzenin meyvenin fiyatını da bilmezsin
Yemeğin tadını beğenmez
Bir de bana kükrersin
Ah canım soğan olmuş dört lira
O nedenle az doğrarım
Bütçemiz açılacak yoksa
Ağzım açık kalakaldım
Toparlanınca hemen
Hızla patilerimi geri aldım
Yelelerim düşerken önüme
Masum bir kedi gibi bakıp
Yavaşça fısıldadım
Özür dilerim…

Ayşegül HAYVAR
12 Haziran 2018

 
Toplam blog
: 278
: 1431
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

Bir Kamu Kurumundan emekliyim. Bloğumda; yaşadıklarımı, çevremde gözlemlediğim olaylar ile kendi ..